۱۴۰۳/۰۵/۰۶

موفقیت شرکت تأمین مسکن فرهنگیان

موفقیت شرکت تأمین مسکن فرهنگیان، عمل به ایفای مهم ترین دغدغه‌ مقام عالی وزارت است.
موفقیت شرکت تأمین مسکن فرهنگیان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ دکتر رحمان‌زاده مدیرعامل گروه ساختمانی معلم در نشست بررسی عملکرد دوره‌ای شرکت تأمین مسکن فرهنگیان:

حمایت از شرکت تأمین مسکن فرهنگیان باید اولویت و سرلوحه کار همه مدیران گروه ساختمانی معلم باشد، چون موفقیت این شرکت در واقع عمل به ایفای مأموریتی است که از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام عالی وزارت و مدیرعامل محترم صندوق ذخیره فرهنگیان است.

به گزارش روابط عمومی گروه ساختمانی معلم، این مطلب را دکتر مرتضی رحمان‌زاده مدیرعامل گروه ساختمانی معلم در نشستی در شرکت تأمین مسکن فرهنگیان که به منظور بررسی عملکرد دوره‌ای و برنامه و بودجه سال مالی ۱۴۰۳ این شرکت برگزار شد، عنوان کرد.

در این نشست که نلسون حضرتی سرپرست شرکت تأمین مسکن فرهنگیان و معاونان و مدیران این شرکت و گروه ساختمانی معلم نیز حضور داشتند، رحمان‌زاده پس از ارائه۲۳** گزارش از سوی مدیران شرکت تأمین مسکن فرهنگیان، بر ضرورت تلاش و اقدام جهادی به منظور تحقق اهداف مدنظر این شرکت تأکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: هلدینگ ساختمانی معلم، با تمام توان تلاش خواهد کرد تا شرکت تأمین مسکن فرهنگیان به تعهداتش عمل کند.

مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم افزود: باید با تمام توان برای موفقیت شرکت تأمین مسکن فرهنگیان تلاش کرده و با حمایت همه‌جانبه سعی کنیم تا این شرکت در اجرا و عملکرد سربلند و موفق باشد.

دکتر رحمان‌زاده با اشاره به اجرای پروژه‌های در دست اقدام شرکت تأمین مسکن فرهنگیان ادامه داد: ضروری است با اقدامات شایسته و راهکارهای اجرایی دقیق با قید فوریت، در ساخت مسکن مناسب برای فرهنگیان معزز و شریف به گونه‌ای عمل کنیم که پاسخگوی اعتماد این عزیزان نجیب باشیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: گروه ساختمانی معلم

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید